Gyakori kérdések

1. Hogyan tudom kicserélni a terméket, ha elrontottam a méretet?

Amennyiben bármilyen okból cserélni szeretnéd a termék(ek)et, úgy kérünk 14 napon belül juttasd vissza a csomagot a következő címre:

Bihari Eszter / Etika Store Hungary  - 2045 Törökbálint Balassi Bálint utca 11 földszint

Amint visszaérkezett a csomag és kollegáink ellenőrizték a termék(ek)et és mindent rendben találtak, úgy a termék(ek) árát a jogszabályban előírt 14 napon belül visszautaljuk. Ezután kérünk adj le egy új rendelést arra a termékre, amit szeretnél helyette.

Kérünk ügyelj arra, hogy a terméket az eredeti csomagolásával együtt juttasd vissza hozzánk sértetlen állapotban. Kimosott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésedet köszönjük.

2. Üzletben lehet e cserélni?

Webshopunkban vásárolt termékek esetén lehetőség van cserére, azonban ha a termék árát szeretnéd visszakapni, azt csak visszaküldve tudjuk fogadni.

3. Ha nem tetszik a ruha, kérhetem az árának a visszafizetését?

Igen, természetesen, 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését.

Ezt a következő módon teheted meg: Kérünk, hogy írj nekünk egy e-mailt mindenképp visszaküldés előtt az etikafashion.hun@gmail.com e-mail címre, majd miután mindent egyeztettünk, a termék(ek)et az eredeti állapotunkban, csomagolással együtt juttasd vissza a következő címre: 2045 Törökbálint Balassi Bálint utca 11 földszint. A vételárat kizárólag az általad megadott bankszámlaszámra áll módunkban visszatéríteni. A jelzésedtől számított 14 napon belül, a csomag visszaérkezése után utaljuk az összeget. A visszaküldés költsége téged terhel, azt az esetet kivéve, ha valamilyen okból kifolyólag hibásan érkezik ki a termék, vagy ha nem azt küldtük, amit rendeltél. Ezen esetekben természetesen cégünk állja a postaköltségeket. A legbiztonságosabb, ha visszaküldésnél egy futárszolgálatot (pl. GLS) választasz. Amennyiben postán adod fel a csomagot, kérjük ajánlottan tedd és mindenképp jelezd felénk a nyomkövetési számot. Köszönjük!

4. Nincsen bankkártyám, hogyan tudok rendelni/fizetni?

Ez esetben kérünk válaszd az UTÁNVÉTES fizetési módot. Ilyenkor a csomagodat kiszállításkor a GLS futárnak tudod fizetni készpénzben.

5. Mennyi idő alatt szállítjátok ki a csomagot?

A szállítási idő Magyarországon belül 2-8 munkanap. 

6. Telefonon tudok rendelni?

Az Ügyfélszolgálaton keresztül nem tudunk rendeléseket felvenni. Viszont a weboldalon, egy gyors regisztrációt követően könnyedén leadhatod a rendelésedet.

7. Nem voltam otthon mikor hozták a csomagot. Hogyan kaphatom meg?

A GLS futár minden esetben háromszor próbálkozik meg a csomag kiszállításával, ami előtt sms-ben értesítést küld a várható érkezésről. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba és a megrendelés törlődik. Ha mégis szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük adj le egy új rendelést az adott termék(ek)re.

8. Miért nem kaptam számlát a csomagban?

A számlákat elektronikus úton, a Szamlazz.hu rendszerén keresztül állítjuk ki és e-mailben küldjük az általad megadott e-mail címre, a rendelés feladását követően, így papír alapú számlát már nem állítunk ki.


 

ENGLISH LANGUAGE: CLICK HERE!